1 dag kvar, yeeay :D

1 dag kvar, yeeay :D

Ikväll blir det att göra absolut ingenting, känns lite konstigt. Brukar alltid göra något hela tiden. Men får bli mys med mamma istället, var länge sen jag umgicks med henne. Sen blir det självklart att packa, har verkligen ingen aning vad jag ska ha på mig imorgon, så kommer ha beslutångest sen kan jag tänka mig :P  Men funderar på om jag ska ha min svarta spets body och en kjol till men är inte säker. Så får se vad jag väljer, mamma får vara där till hjälp o säga vad hon tycker :)

Imorgon gäller det, ska bli så kul. Kommer säkert gå vilse på den dära båten om jag känner mig rätt haha :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: carro

vi kommer äga den där båten, vilse eller ej haha;)

2011-03-04 @ 16:10:24
URL: http://crlccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0