Eckerö med grabbsen

Gaah vad jag saknat att bloggat, var länge sen känns det som. Längtar efter att få uppdatera och bara skriva av mig. Men nu är jag här igen :D

I fredags tog jag det bara lungt hemma med mamma, vi åt god mat och drack lite vin. Gick o la mig tidigt skulle upp tidigt dagen efter också.

Lördagen började med att jag åkte till Uppsala till rebecka för att äta lite brunch, sen åkte vi iväg till bussen som gick vidare till Eckerö. Blev lite förfest på bussen sen fortsatte det på båten, gick till taxfreen direkt, måste ju passa på innan de blir mkt folk. Satt oss i baren drack lite och hade skit kul..
Vi kom hem lite efter 9 var bara att åka hem med sakerna sen direkt till krogen. Där var det mycket folk också, dansgolvet var fullt.. Runt halv 4 tog vi bussen hemåt.. Kvällen/natten kunde helt enkelt inte sluta bättre.. Från morgonen till dagen där på så var det skit kul.. Var inget som faila allt var skit kul :D Fick en gratis biljet som jag måste använda inom 2 månader så det här lär vi göra om..


        

Mer bilder finns på facebook ;D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0