Fail..

Igår blev hela utgången helt fail. Ida o jag var fett taggade, satt hemma hos mig. Åt god mat och drack lite med mamma o päivi.. Sen när vi kom in till stan så mötte vi  Rebecca och Linn för att dra till fame, men där fanns det ingen vakt, ingen som tog i mot kläderna+ att det hängde en jacka där inne:O Allstå vad var de med Uppsala folket igår, brukar aldrig vara sådär lite folk. Hela stan var fan tom. Alla andra ställen kostade pengar så vi pallade inte. Drog till Max o käkade, sen drog vi hem o sov.. Fett ovärd kväll..Drack vin och blev lullig och fick inget för det xDhaha..

Idag så åkte Linn, Ida och jag in till stan. Köpte frukost på Subway, mums. Satt oss vid ån sen drog vi till Wayens.. Senare kom Rebeccca,Rebecka och Elin och gjorde oss sällskap en stund. Var ju tvungen å berätta allt som har hänt för linn, under tiden hon har varit borta. Hon måste ju hänga med i svängarna ;)

Ikväll skulle jag åkt hem till Marco o sovit där, men blev lite ändrade planer tyvär.. Hade sätt fram i mot det, men får ta det nästa vecka när han kommer hem igen :)

Så ska stanna hos Becca en stund sen får jag väl åka hem o tråka :/ hehe

Nu ska jag vara social mot Becca :)

PussPusss

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0