Fick min studentklänning idag

Idag skulle jag iväg till skolan för första gången på länge och skulle även söka jobb. Kände på morgnen att jag mådde dåligt men tänkte de går över men nej det gjorde det inte kom halvägs till bussen sen så spydde jag. Så var bara att gå hem igen. Tror att de kan vara min hostmedecin som kan göra mig illa mående, stod att man kunde kräkas av den. Så inge mer hostmedecin för min del..

Och så kom lilla meja på besök idag också. Man blir så glad när du kommer speciellt när du kommer springades till en och ger mig en bamse kram. Värme så skönt i hjärtat. Jag älskar dig min busa <3

Imorgon gör jag ett nytt försök att åka till skolan. Tänkte jobba lite med projektarbetet, sen prata med lärare och sånt :)

JUSTE IDAG FICK JAG MIN STUDENTKLÄNNING :D Satt perfekt..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0