Fortfarande sjuk..

Tjo hopp ! :)

Har inte skrivit på flera dagar men har varit sjuk sen i lördags. Så har inte riktigt orkat suttit vid datan eller orkat skrivit, sen när jag blir riktigt förskyld så sätts det i ögonen så har knappt kunnat suttit i ljus, kollat på tv eller kunnat suttit vid datan så har försökt gått in på mobilen en sväng bara o kolla min mejl. Har varit genom förskyld, feber, hostig och haft bihålinflamation, men fick antibiotika här om dagen så ska väl börja hjälpa snart. Viste inte att man kunde snyta såhär mycket känns som jag kommer snyta ut hjärnan snart...
Jag vill vara frisk och kunna göra saker. Börjar bli riktigt rastlös och få liggsår.. hehe..

Och i helgen kommer min underbara Sanna till Uppsala, har inte träffat henne på över 1 år.. Så måste försöka bli frisk så jag kan träffa henne annars får hon ta o komma över till Enköping så får vi ta en fika här istället. Kanske är bäst så..


Saknar faktiskt skolan eller ja att ha någonting att göra om dagarna, sen blir man orolig att man inte ska klara skolan. För är endå bara mindre än 4 veckor kvar och då måste allt vara klart.. Så nästa vecka måste jag tillbaka och då blir det plugga sönder. Saknar mina vänner också, hihi..

Kalas


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0