Id-kort fixat!

Tjo hopp !

Idag har jag varit i skolan o gjort prov, men det gick dock inte så bra. Så måste tydligen öva mer o sen försöka igen. Grejen är det att ämnet är inte svårt, men jag hade tidspress på mig + att det var en grej jag inte hittade, de tog ungefär 20 min innan jag fattade hur man skulle göra. Sen var tiden slut så hann bara göra halva.. Irreterande, för jag vet att jag kan klara det..

Efter skolan drog jag, rebecca o Elin till stan. Eller först drog vi till sjukan, skulle söka jobb där, sen drog vi ner på stan och kollade runt lite. Så surt när man hittar saker man vill ha men inte har råd med det, måste tänka att spara pengarna till studenten o andra saker än kläder. Sen fixade jag Id-kort också, på tiden ! Gillar inte att ta såna kort, man ska alltid sitta så konstigt o kolla konstigt o shit, haha.. Tog om typ 4 gånger för jag klagade på varje å fotografen bara garva. Tillslut fick jag ge mig, kunde liksom inte fortsätta för blev ändå aldrig nöjd. Hehe..

Så imorgon ska jag ner på stan o fixa själva Id-kortet, så jag slipper gå runt med mitt pass o fel namn:P

Just nu ligger jag i sängen o kollar på tv. Är inte riktigt trött för att försöka sova, skulle nog gå om jag bara försökte, men tänkte skriva lite här innan jag ska dejta kudden.

Imorgon kväll blir det mys med Elin o kanske Ida, myyyyssigt<3



Fick Prata med min efter längtade Lea idag också,blev inte så lång pratstund. Var ett jäkla liv i bakrunden, men skönt att höra din röst. haha <3

Ska sova nu, pusss på er

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0