Känner mig stolt !

Känner mig stolt över mig själv. Är nästan klar med allt jag låg efter i skolan. Har bara ett prov kvar. Sen två ämnen som jag inte kan göra utan rätt lärare. Trodde aldrig jag skulle klara det här på två månader men det gjorde jag. Så sjukt glad över alla hjälp jag har fått, skulle inte ha fixat det själv :)

Idag skulle jag tagit Id kort men var en timmes väntande och ville inte gå på stan själv så sket i det. Får fixa det senare när jag har sällskap med mig. Sen skulle jag åkt hem till Elin för vi skulle ha gått på tjej kvällen på gina. Men hon har massa djur tyvär sen så kände jag att jag var trött och inte riktigt orkar. Ska sova hos Elin i helgen så vill spara mig tills då och försöka kunna vara där då istället:)

Så ikväll blir det att åka iväg o sola med pappa. Han hade något kort som jag skulle få som han hade pengar kvar på så blir lite billigare iaf. Måste försöka bli brun innan studenten så man inte är skit vit när man står där, haha..




Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

åh fixade du inget kort ;/ wiie myshelg :D

2011-03-30 @ 18:25:33
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0