Missar middagen men blir myskväll med Ida istället

Efter en dusch känns det som man sprungit maraton loppet. Förstår inte hur jag ska klara av att dansa imorgon, har egentligen inget val än att försöka..

Missar middagen idag med flickorna också, fett tråkigt. Saknar ju :(  Känner att jag vill vara pigg och kunna vara social om jag skulle dit, så bättre att stanna hemma så jag blir helt frisk. Sen kommer ju Ida hit ikväll så blir lite myspys..

Igår var nog den tråkigaste fredagen ever, satt och gjorde absolut ingenting. Satt vid datan, kolla tv och satt o sms:a hela kvällen/natten. Vilket liv man har. Samtidgt så satt man o lyssna på mamma som satt vid andra datan o spelade massa spel och fick typ psyskutbrott för hon förlora hela tiden, haha..

Snart kommer pappa o hämtar oss, ska iväg o handla. En bra början att börja gå ut och försöka bli pigg kanske :)


Hoppas alla får en bra helg
 puss på er


I miss all my friends :(


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0