Mysigt samtal med Carro :)

Nyss Pratat klart med Caroline. Så skönt att prata med dig gumman. Så skönt att man kan berätta allt mellan himmel o jord och du förstår alltid en så bra. Vi pratar inte så ofta men när vi väl gör det så pratar vi mer än 1 timme, hade lätt kunnat pratat i flera timmar till men är man trött så är man. Men fick prata ett tag i alla fall, huvudsaken  :)

Vi har sagt länge att vi ska ses men blir aldrig av, kommer alltid något i vägen eller så har man inte pengar och så skjuter man upp det..Det är snart två år sen vi sågs, väldigt tråkigt. För saknar dig grymt mycket, skulle vara kul om vi fixade så vi kan ses snart. Vi har ju sagt att vi ska gå ut och shaka as..  
Men du ska veta i alla fall att jag tycker riktigt mycket om dig, glad att jag fick chansen att lära känna dig :)<3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Caroline

Åh du får mig helt tårögd ska du veta när du skriver sådär. Saknar dig jättemkt också och snart får vi ta och ses, du är underbar <3

2011-03-19 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0