Myspys !

Igår blev det myspys med Ida, kolla på sämsta filmerna. Enda som var bra var någon tecknad film, som jag inte riktigt kommer ihåg vad den heter.. 

Idag har vi inte gjort så mycket jag har försökt pluggat naturkundskap, skit tråkigt o svårt. Eller inte svårt men kompliserat, så inveklat allt.. Så gav upp till slut, svarade på 7 olika punkter, de får räcka för idag.

Ikväll ska jag dansa, eller försöka i alla fall. Inte lätt när man har bihålsinflamation, ont i luftrören och genom förskyld. Men måste försöka i alla fall, kom på igår att det är lite mer än 1 månad kvar tills jag ska uppträda bara, känner inte mig redo för det än. Kan inte danserna så bra, med tanke på att jag haft oturs år och blivit sjuk ständigt. Så bara att försöka dansa ikväll o göra så gott jag kan, lite pinsamt bara att komma dit igen o säga att man är sjuk. Och kommer bli svårt för dem har gjort en ny dans och antagligen kommit långt, så blir svårt att ta igen det. Men jag måste och ska klara det :) !



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0