P&L biljter bokade :)

Vaknade i morse och ville bara somna om men hade inget annat val än att gå upp och åka till skolan. Satt mig på bussen till skolan så fick jag bara ett sms att min lärare var sjuk. Allstå jag blev så jävla sur, kunde inte skrivit det tidigare heller. Så hade lite mer än 3 timmars håla, och vad fan skulle man göra då. Men Rebecka var vaken och ville även ha sällskap, tur det. Så åkte dit lagade pannkakor och bokade P&L biljter, de blev vanliga campingen nu :D Hade svårt att bestämma mig, men dem flesta jag känner skulle välja den och man vill ju ändå vara där festen är liksom :D

Efter jag hade varit hos Rebecka var det bara att åka tillbaka till skolan för att ha 50 minuters matte, som faktiskt gick rätt så bra. Tråkigt men måste verkligen klara matte a nu. Inte långt kvar av terminen så måste gå på varje lektion som är kvar nu. Gick dock inte bra alls när jag försökte plugga hemma idag, fattade ingenting och allt gick bara skit. Så la undan det och letade jobb istället, men hittade inget som lockade mig + att allt jag hittade som väl lockade var bara sommarjobb och jag har ju redan ett sommarjobb så vill ha ett jobb efter sommaren bara..



Saknar !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0