Skulle aldrig kasta bort honom !

Jag har sagt många gånger att jag inte vill ha förhållande, för jag tycker det är skönast att vara singel nu när det studentliv. Och vist ska man vara redo för ett förhållande om man nu ska gå in i det.
Det jag inte riktigt har sagt är väl att skulle jag verkligen bli kär och killen skulle göra mig lycklig så skulle jag självklart inte släppa iväg honom. Om någon skulle göra mig lycklig vill jag ju inte bli av med honom.. Ärligt så vist saknar jag förhållande ibland. Men jag är ganska kränsen när det gäller att bli kär eller falla för någon. Men när jag väl gör det så är det äkta.

Så som sagt skulle jag bli kär nu och killen skulle göra mig som lyckligaste skulle jag inte kasta bort honom !


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0