Studentklänning beställd :D

Igår beställde jag min Studentklänning och även en klänning jag hade tänkt att ha på kvällen :D
Jag hoppas verkligen jag kan ha båda speciellt studentklänningen som jag ska ha på dagen, den var så fiin..
Kan absolut tänka mig att använda dem flera gånger än på själva studenten..
Hoppas den inte är för stor eller för liten, den måste sitta perfekt. hehe.. På måndag tror jag den kommer, så måste hämta den o prova dem direkt.. Vill inte lägga ut en bild en, iaf jag blir besviken eller inte kan ha den.

Lite roligt, jag o lea satt o pratade i telefonen. Jag talade om att jag hade beställt en klänning, men ingenting mer. Hon sa att hon inte pallade beställa för den kommer endå vara för stor så hon skulle be någon sy. Avslutade samtalet, och direkt när jag logga in på facebook så skrev hon att hon hade hittat en som hon tyckte om och hon hade beställt den. De roliga var att det var precis en sån jag hade beställt.. hahah.. Grejen är de att jag berättade aldrig hur den såg ut eller vart jag beställde den ifrån och vi har inte samma klädsmak men här lyckades vi beställa samma, hahah.. Lite roligt..

‎40 dagar kvar till studentskivan 42 dagar till valborg 43 dagar till dansuppvisning och slutligen 74 dagar kvar till studenten :D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0