STUDENTKRYSSNING ;D

Tjo hopp :)

STUDENTKRYSSNING IDAG DÅ, TAGGA ! :D :D

Har precis kommit ut ur duschen. Så nu är man fin om bena också ;D
Har nästan packat klart allt, är bara allt smink och tandkrämen kvar sen är det fullt.. Hade lite svårt att bestämma mig igår vad jag ska ha på/med mig, så hade modevisning för mamma här hemma, hahah..
Hade tagit fram 7 klänningar och 2 kjolar. Så tog bara med mig två kläningar och en body. En blommig, svart klänning sen en svart body till kvällen ;)

Efter 3 någon gång kommer Pappa hit, så då bär det åt till Uppsala. Man skulle tydligen vara där redan kl 18.00, fett drygt.. Men vad ska man göra, bara vara där.. Så vi åker ifrån Uppsala runt 4, kanske rätt tidigt men vill ha tid på oss man vet aldrig med trafiken, haha.. Bättre tidig än sen...

 

PAARTYY ALL NIGHT LONG  :D

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0