Sysselsättning

  Är riktigt uttråkad så snodde den här av Rebecca :)

Fem frågor om förhållanden
Är du singel? - Yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja typ, man kan inte börja älska någon första gången man ser en, men självklart kan man falla för en
Kärlek eller sex? - Kärlek och sex ;)
Har du varit kär i någon? - Ja det har jag
Finns det någon för dig just nu? - Kanske, kanske inte

Tio
frågor om dig själv

Ditt namn? -
Linda Eriksson
När fyller du år? - 6 februari
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Öronen och tunga, vill ha på fler ställen 
Vad har du på dig just nu? - Trosor, mysbyxor o en stor tröja
Vilken årstid är bäst? - SOMMAR!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Mina ögon och min omtänksamhet
Vad är du bra på? - Fota, dansa och att prata ;D
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min underbara familj o mina älskade vänner <3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Alltid mysigt att ha en kille brevid sig, men skönt att få ta upp mycket plats i sängen


10 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän? - Har många bästa vänner men dem allra är Mamma, Rebecca, Rebecka o Ida <3
Vem vet allt om dig? - Typ alla mina närmaste vänner
Vem är roligast av dina vänner? - Alla är roliga på sitt egna sätt, men Lea får alltid en att skratta
Vem är snyggast av dina vänner? - All my friends is really hoot ;)
Vem är mest partyprisse? - Alla älskar att festa men dem två som håller igång ofta är Rebecka o Elin
Vem är den du helst har filmkväll med? - Alla!
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Jag går själv ?! Annars den som kan just den dagen, haha

10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - Mamma <3
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Nja inte riktigt, har mest kontakt med mamma. Har ju alltid bott hos henne men har ganska bra kontakt med min pappa
Vem är farligast i din familj? - Ingen?
Vem ser roligast ut i din familj? - hahah ingen
Vem är coolast? - Lilla meja
Har ni något husdjur? - Nope
Vem har du mest gemensamt med? - Mamma
Vem står för underhållningen? - Jag typ sen lilla meja
Vem sover du oftast med? - Mig själv.
Roligaste kvällen med familjemedlemmarna? - Ehm, när mamma fyllde 45 då var alla samlade men var mer mysigt
10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Absolut ingenting, kollar film bara
Har du varit glad idag? - Nja helt okej!
Har du varit ledsen idag? - Nja inte direkt
Har du gjort något bra idag? - Nja men inte gjort något dåligt heller
Vad ska du göra nu? - Svara på det här sen sova.
Har du gjort något dåligt idag? - Inte vad jag vet
Vad har du ätit idag? - Mackor, korv med pommes sen någon negerboll
Har du duschat idag? - Japp, så sköönt
Är du trött nu? - Jaa eller kan man kalla de uttråkad
Vad händer imorgon? - Blir nog bara ta det lungt hemma och försöka bli frisk

Telefon/mobil
Vem ringde du senast? -
Lea
Vem ringde dig senast? - Sanna :)
Vem sms:a till dig senast? - Andreas
Vem sms:a du till senast? - Niklas, som fyller år nu :)
Övrigt
Är du hungrig just nu? -
Nja mest sugen

Vad är klockan nu? - 00:10
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Bara bloggen
Familj
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Hon sitter i samma rum som mig nu
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - För en vecka sen typ
Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Nope, faktiskt inte.
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - Gillar det mesta

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0