Trååååkiiigt...

Mamma o jag kom överens om att ingenting som går på tv är kul längre, inte äns CIS som vi älskar. Vi båda har ont i huvudet men ingen orkar kolla på tv eller film, har gjort det enda sen i lördags. Så börjar bli tröttsamt. Tror jag kan dem flesta reklamerna utantill snart, behöver bara höra början sen känns de som man vet vad de är på varje kanal hela tiden, hehe..

Skulle vara mysigt med sällskap men vet inte om jag orkar det. De skulle vara kul men sen efter en timme så kanske man tröttnar o bara vill sova och inte känner sig social alls. Skulle inte vara kul, så får hoppas jag orkar gå ut imorgon o träffa Sanna imorgon men som det känns nu kommer jag inte orka, känner mig fortfarnade inte helt frisk. Måste försöka dansa på söndag, får verkligen inte missa det. Ligger tillräckligt efter i dansen :/

Usch vad jag känner att jag klagade där, men men ni får stå ut så länge hehe:)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0