Du o jag mamma !

Jag hatar att se dig såhär ledsen, hatar att se dig lida. Ser på dig hur ont o hur ledsen o rädd du är. Jag vill bara hjälpa dig, men jag vet inte hur eller om jag kan göra det.. Gjorde så ont i mig igår att höra dig gråta som du gjorde o jag viste att jag inget kunde göra. Allt det här gör mig så orolig o jag är så rädd att du ska falla ihop snart. Jag önskar jag kunde ta bort din smärta så du mådde bättre..  Men du ska veta att jag alltid finns här för dig o kommer alltid att ställa upp för dig. Precis som du gjort för mig..
 Jag älskar dig massor <3

Du o jag mamma, vi ska strida tillsammans mot världen..

Bild hittade på google..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0