För mycket i skolan just nu..

Idag stannade jag hemma från skolan, för att jag är helt slut i kroppen och riktigt trött. Kände även att jag borde ha en plugg dag. Så nu har jag suttit i några timmar och skrivit uppsats om berlinmuren det har gått riktigt bra förutom att jag börjar tröttna nu. Just nu längtar jag verkligen att få sluta i skolan.


Imorgon: ska projektarbetet vara klart
Onsdag: Matte prov och tenta av desktop (stavning?)
Torsdag: Projektet ska visas upp
Fredag: Inlämning naturkundskap
Måndag:Inlämning Historia uppsatsen och troligen religion läxförhör
Onsdag: Omprov i religionen
Fredag: Muntliga Nationella prov i Svenska och religions uppsatsen ska vara inlämnad

Det här börjar ta kål på mig. Alla lärare ger massor av läxor/prov nu sista veckorna, hur tror dem att man ska hinna med allt ? :O


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0