Gårdagen = Kanon

Gårdagen skulle blivit en lugn hemma kväll men sen ringde Marco och frågade om jag skulle med ut och självklart tackade jag inte nej med tanke på att jag var riktigt fest sugen..

Kvällen började med att jag och linn satt hemma hos henne lyssna på musik och förade.. Sen runt 10 drog vi vidare till Skeppet där vi mötte upp Marco, Victor och Emil. Senare kom resten av folket. Kvällen bestog av musik, sång, prat, intrieler(stavning) och skratt. Kan bara säga att den kvällen var så sjukt rolig :D
Träffade mycket roligt och trevligt folk så kvällen kunde inte bli bättre eller ja vissa saker kanske kunde varit bättre men det är skit samma hade kuuul iaf :D

Runt halv 3 så drog vi till donken och käkade, stannade där ett jävligt bra tag så kom inte hem fören halv 5. Hemvägen kändes skit lång + att jag fick ont i fötterna så blev barfota en bit hem. haha

Tog inte så många bilder bara när jag och linn var hemma, vimmelkort blev det. Vet dock inte vart dem hamnar..



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0