Kommer inte klara av mer stress men bara 24 dagar kvar<3

Nu när det har varit helg har jag släppt allt, det har varit helt underbart. Men imorgon börjar verkligheten igen, tillbaka till all stress. Jag orkar verkligen inte, känns som min kropp och jag kommer gå sönder snart. Jag orkar inte med all stress, för mycket saker i skolan och alla lärare ger ju bara mer och mer saker. Man hinner bara bli klar med ena uppsatsen så får man en ny :( 

Imorgon ska uppsatsen vara inlämnad(redan klar)
Onsdag: Matteprov + religionsprov och två inlämningsuppgifter till naturkunskapen
Fredag: Uppsats inom religion och svenska nationella
Torsdag efter det: Inlämnings uppgift i historia
V: 20 vet inte riktigt vilket datum: Ska skriva om ett ämne inom naturkunskap två sidor infoblad + svara på massa frågor(grupp arbete)

Det är de jag kommer på just nu, men skulle inte bli förvånad om det skulle komma mera saker.


Men som sagt det är bara 24 dagar kvar, inte långt :D
Den här låten får mig att bli ännu mer taggad..

 

 


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0