Möte med rektorn...

Idag har jag haft möte med rektorn och det gick väl ganska bra beroende hur man ser på det. Tur att Rebecca var med som moraliskt stöd. Vi ska försöka ha ett möte till nästa vecka dock med min matte lärare så får vi se vad vi kommer fram till. Gjorde även ett matte prov idag för att visa gubben att jag verkligen vill och försöker dock räckte det inte så långt fick 4 poäng ifrån godkänt. Så får lov att göra omprov på onsdag så hoppas att jag klarar det då..

Sen fick jag även reda på att jag kommer få VG i webbdesign men jag vill ha mvg som jag skulle troligen fått bara jag hade hunnit gjort 3 hemsidor men det kommer jag inte hinna med pågrund av att vi har en gång kvar som bara är i 1 timme sen för att jag fick börja om 5 gånger på sista hemsidan så gav upp tillslut så får väl nöja med mig med ett VG men så surt när man vet att man skulle klara av att få ett MVG och det är typ det enda ämnet jag har chansen att få det i, det suger :(

En posetiv grej är att vi blev klara med projektarbetet idag :D Hoppas verkligen vi får VG-MVG så som vi har jobbat och kämpat.

Ikväll skulle jag egentligen gått på GK´s skiva, men först hade jag för mycket plugg men sen ändra jag mig men hade ingenstans att sova. Så får väl bli hemma och plugga idag igen:(  Varför ska man bo så långt bort ?!



Modell: Josefine Olofsson Persson
Fotograf: Linda Eriksson


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: sara

OMG! :0 använda punkter kvinna!!! haha <3

2011-05-05 @ 18:46:38
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0