Myskväll hemma

Idag har jag absolut inte gjort någonting alls, vaknade upp skit bakis hos Linn dock. Kollade lite på Big brother och åt chips.. Skulle egentligen åkt till Västerås men som sagt var inte så pigg så skippade det och åkte hem istället. Kollat film och serier hela kvällen :)

Åker till Västerås imorgon istället, Saknar Brorsan och familjen. :) <3

Har nyss suttit och kollat på The Vampire Diaries (inte säker på stavningen ), kollade även på sista avsnittet. Var sååå sjuukt jävla bra & spännande. Satt här och grät , försökte att inte gråta men gick inte att stoppa. Lite löjligt kanske med tanke på att de bara är en serie men sån är man hehe.. Nu vill jag bara att nästa säsong ska komma ut som jag nog lär få vänta ett bra tag på..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Rebecca Roos

Sv; Tackar, men det var mest kamerans förtjänst haha :)

2011-05-16 @ 17:34:37
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0