Sara & Elli´s Studentskiva :)

Juste har glömt att skrivit om Sara & Elli´s skiva.. Orkar inte berätta så mycket så skriver lite kort om kvällen bara..

Börja med att Jag, Lollo och Linn förade hemma hos Lea (Linn var bara med som sällskap även Nico).. Blev massa sång om man nu kan kalla det sång hahah..

Kul var det i alla fall sen runt halv 11 drog vi vidare till BJ där det var ganska lite folk i början men droppade in mer och mer.. Blev mycket dans och roligheter.
 Runt 12 slaget skulle vi sjunga för Lea som fyllde 19 år men jag missade ju självklart det, satt på toa och hörde alla sjunga. Great, haha...


Drog hem ganska tidigt, kom hem till Linn runt halv 2 men var bara för jag fick skjuss orkade inte riktigt gå :)

Åh finns en kille som jobbar på BJ som bara är för snygg, grr  ;) Synd att han har flickvän bara, hahah

Här kommer lite bilder ifrån kvällen.







Den här härliga bilden får avsluta det hela :) ( Bild tagenn ifrån Elin )


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0