Fixat lite inför morgon dagen

Idag har mamma, jag & pappa varit på stan o fixat det sista. Jag följde ävens Becca´s råd att skaffa mig en regnponcho, orkade inte köpa en dyr eller i någon färg. Så blev en genomskilnig(?) för 50kr. Alltid bra att ha i fall det spörregnar. Som det ser ut nu kommer det att regna, men bara att hålla tummarna !

Jag har även städat, testlocka och lite små grejer. Men liknade tydligen en puder så får bli den vanliga frisyren imorgon..

Ikväll ska jag raka bena,hjälpa mamma(om jag får)packa ner filt men lite saker i fall det regnar&blir kallt, rensa kameran och ladda den :) Ska försöka komma i säng vid 21-22, för att vara lite pigg när klockan ringer 04-04:30 imorgon. Men lycka till säger jag bara att somna så tidigt, kommer inte hinna. Har mycket att göra på sån liten tid :)

Pratat med Lea två gånger idag också på kort tid, tror vi båda är lite nervösa och vill bara prata ^^, 
 
Men nu ska jag äta sen börja fixa får se om jag hinner skriva något mer ikväll. Annars så skriver jag på torsdag och då har jag TAGIT STUDENTEN  :D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0