VALBORG & Dansuppvisning

Valborg började med att jag fixade mig hemma i Enköping, fick skjus till Uppsala. Där det blev champang frukost hos Rebecca, mysmys förutom att det var riktigt kallt. Runt 1 drog vi in till stan för att möta Sara, men hon slutade inte jobba fören efter 2, så vissa gick och mötte henne medans jag och vissa andra började att gå till Ekonomikum, där blev det dricka, musik och mys. Enda tråkiga med det hela var att vi alla splitrades pågrund av att telefonerna inte funkade som dem skulle så fick aldrig tag på några. Efter ett tag kom Elin,Elli och lea iaf. Men Sara tappade vi bort , tur var hon inte själv i alla fall. Men efter ett tag så mötte vi upp alla hemma Rebecca igen, där det blev grillning mer dricka och mys. Efter ett tag kom Sara, Christoffer, Dennis, Peter, Kim, Johan och Freddy dit också. Kvällen bestog av mat, dricka, musik, mys och spel :) Sen hände de även lite tråkigheter på kvällen, som vi inte ska prata om. Tur var så löste allt sig <3








Runt 10 drog vissa av oss in till stan, vissa skulle ut och vissa skulle hem. När vi kom in till stan insåg vi att det inte gick någon buss fören kvart över 11 så var bara att vänta inne i stan tills bussen gick.. Men själva valborg var ganska rolig, kunde haft bättre väder och lite galnare men men fick fira det med mina bästa vänner i alla fall det är huvudsaken :)


I går så råkade jag ställa klockan för tidigt, redan vi 8. Packade och fixade mig lite inför dansuppvisningen. Runt kvart i 11 gick bussen till bålsta där Elin och jag tog pendel till Stockholm. Träningen gick faktiskt ganska bra, jag klarade det bra och gjorde knappt inga fel alls, genreppet gick dock inte lika bra men sen var det show och det gick också ganska bra. Förutom att mitt knä svek mig på helt fel ställe. Vi skulle snurra runt och gå ner sakta samtidigt och det hade gått bra hela dagen var super glad att jag hade klarat det fint men mitt knä låste sig precis när jag skulle börja snurra nerråt och det gjorde så ont + att jag säkert såg ut som värsta klumpidusen :O
Fast jag kände mig ändå duktig och stolt över mig själv, för att för tre veckor sen ungefär kunde jag knappt danserna alls och var på väg att hoppa av men vi fick ha extra träningar och jag tränade stenhårt för att jag skulle kunna vara med och göra bra ifrån mig och tycker att jag gjorde det fast jag gjorde något fel.
Resten av showen gick bra och det var så underbart roligt, skulle kunnat fortsatt att dansa om och om igen. Så tråkigt att det var sista gången, kommer sakna mina tränare och vissa i min dansgrupp :(<3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0