Väldigt tråkigt i skolan..

Jag har väldigt tråkigt i skolan just nu borde plugga till proven i morgon men orkar verkligen, får göra det sen när jag kommer hem. Allt gå in och ut lika snabbt.. Känner mig väldigt oduktig skyllnad mot linn som varit jätte duktigt idag. Blev skit sur på rektorn idag också, som vanligt. Så sköönt att slippa den här skolan när jag slutar, han förbjöd mig nästan att ha med mig en annan lärare som har hjälpt mig i skolan på mitt möte. IDIOT !
Förutom allt med skolan så mår jag toppen, mitt liv är helt underbart <3

Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: elin

snygg! snart e allt över :) hang in there <3

2011-05-11 @ 10:48:54
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0