2 veckor och 4/5 dagar kvar! :)

Ni undrar säkert vad jag menar med min rubrik och de jag menar är att just om 2 veckor 4/5 dagar så börjar jag på mitt nya jobb, wiie. Fick ett lite info mail idag om när vi ska öppna, kläder osv.

Svårt att hitta kläder o skor dock. svarta halksskyddsskor o svarta byxor inte tighta. Så ja hur ska man hitta allt det här o i bra pris med tanke på att ekonomin inte är den bästa just nu. Får köpa lite då o då och använda de man har just nu :)

En rolig grej till så fick jag reda på idag att två st till som jag känner ska börja på samma jobb. Ser fram i mot de ännu mer nu. Blir nog bra det här, känns bra just nu i alla fall. Spännande och roligt att börja på något nytt och speciellt starta upp något från början :D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0