Allt för min syster!

Kollade nyss på Allt för min syster och satt verkligen o grät som ett litet barn. Försökte hålla i mot att inte gråta hysteriskt, jätte jobbigt. Men filmen var sjukt bra och ett måste o se!

Men klarar inte av att se filmer som handlar om cancer sjuka. De är då jag börjar gråta sådär mycket. Sen min farfar dog i cancer så klara jag knappt av det. Vist det gör nog ingen, men när man haft någon nära som dött av det så är de extra känsligt o minnen kommer upp.


Har även hunnit pratat lite med Carro oxå, mysigt! Sen även med J lite grann, men var väldigt osocial pågrund av spelandet. Så gav upp, fick inte så mycker ord ur han haha.


Just nu väntar jag på att mamma o nasr ska kolla klart på en film så vi kan kolla på Svensson Svensson, den nyaste filmen. Är sjukt sugen på nappar men det har man ju självklart inte. Så hoppas de finns popcorn eller nå chips..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0