Blev party ändå!

Hej hopp :)

Kvällen blev som jag hade hoppats på igår.. Börja med Lollo kom hit en stund.. Snackade lite sen kom Timmy och hämtade upp oss två och Viktoria var med. Åkte ner till Victor, där de var lite folk. Blev dricka,spel,sång och massa dans.. Menningen var att vi skulle dra vidare men blev aldrig riktigt så, hade så pass roligt där.. Fick även prata med J i telefonen oxå. Satt i 30 min ungefär tills jag fick skäll att jag pratade för mycket, hehe. Svårt att sluta men var mycket trevligt det med!


Hade en riktigt bra kväll tills huvudvärken smög sig på. Så Timmy kom o hämtade upp Viktoria o var så snäll så han körde hem mig med. Men påvägen hem så åkte vi till donken, var sjukt hungrig. Stod i driven ett bra tag sen gav vi upp och gick in. Vilket kaos det var, har aldrig sätt så mycket saker överallt. Så tog sin tid men berundrar dem som jobbade för det kan inte ha varit lätt o lär varit sjukt jobbigt. Folk förstår inte men jag förstår som jobbar där o vet hur de kan vara men men..

Idag så vaknade jag upp utan att vara bakis faktiskt, var bara sjukt trött. Men var bara att slänga i sig frukost och fixa sig för att dra vidare till Västerås där vi skulle fira Nova som fyller 6år imorgon :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0