Dålig dag men jävligt bra kväll!

Igår var de både en bra och dålig dag...
Hände lite saker på jobbet som inte ska hända.. Jag tog åt mig av någon anledning och började gråta. Det är inte jag! Jag gillar inte att gråta på jobbet speciellt inte när folk ser mig gråta. Det är de värsta plus när man inte vet exakt varför man gråter eller man vet ju varför men de var bara av en löjlig sak.

Jag är känslig just nu och skulle nog kunna gråta för de lilla minsta och de var precis de jag gjorde igår.. Hade det varit en annan tid så hade jag nog inte tagit åt mig eller gråtit utan bara säga i mot men så stark var jag inte igår. Vissa dagar är dåligare än andra och vissa dagar är man känsligare än andra!

Efter jobbet drog jag hem duschade och packade sen drog jag iväg till Uppsala. Hem till Elin där de blev grillat och förkrök. Mycket mysigt.. Hennes föräldrar är så gulliga i mot mig.. Jag är allergisk mot laktos och dem hade redan handlat mat så då gjorde dem mat åt mig på sidan, verkligen gulligt av dem! :)


Efter det så blev det förkrök med härliga människor, musik och kortspel. Drog in till stan efter 10 gick till Whiteclub, träffade lite annat folk där ifrån stan. Vid 12 så kom Viktoria in till Uppsala, blev sjukt glad att du kom. Hade en riktigt kul kväll med trevligt folk. Blev även lite dans, så härligt att dansa o känna musiken. Fast jag har ont i knät i dag så var de värt det.

Viktoria och jag drog och käkade vid 2, hamnade på någon gård där vi tog en kisspaus och matpaus haha..
Mycket trevligt, dock så började de regna så kändes inte så bra att sitta på en blötmark och äta mat. Efter ett tag så kom Henke och hans kompis, gick hem till dem. Snackade,drack öl sen kom Mamma och Nasr o hämtade mig.
Min älskade mamma var på akuten i Uppsala igår, därför jag kunde åka med dem hem igår. Önskar att du kan bli bra snart och slippa all smärta <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0