Första jordgubbarna i år !

Hejsan hoppsan :)

Ja ni vet ju säkert vem som väckte mig i morse igen men denna gång kom han två olika tider men höll inte på så länge.. Suck!! Mamma slänger ur sig att ja den kommer nog sluta snart. Frågade när snart var, om de var i juni typ så skrattade hon bara.
Funderar på att kolla i en affär om det finns låttsas hackspättar som man kan sätta i träd sen göra så den hackar i trädet så kanske den här jäveln försvinner! Hahah...

Idag var jag hos min sjukgymnast igen. Gått dit så mycket så har redan frikort och får gå gratis enda till feb nästa år, fett skönt:D 
 Var uppsvulen idag igen i knät. Varanan gång så är jag typ uppsvulen o varanan gång inte. Körde lite med eletriska maskinen sen fick två nya övningar som jag ska träna på hemma..

Efter det åkte jag till Ica maxi och köpte hårfärg. För idag såg det verkligen HEJ KOM OCH HJÄLP MIG! Inte snyggt och kände att jag kan inte börja mitt nya jobb imorgon och se ut som pippi. Hade fått in lite pengar så tog dem för kände att de var akut, hehe.

Så ska väcka mamma snart o be henne färga mitt hår. Spännande men kan ju inte bli värre än vad de redan är!


Sen köpte jag jordgubbar idag, första i år. Och dem var super goda så när Nasr kommer hem ifrån jobbet blir de glass med jordgubbar, mumsigt!


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0