Full vecka!

Denna vecka är full med saker..

Imorgon ska jag jobba mitt sista pass på donken. Känns både skönt o tråkigt. För kommer självklart sakna
alla där! Har ändå jobbat där i 4år så känns lite konstigt att byta men det är dags känner jag..

Tisdag och torsdag
ska jag till sjukgymnasten. Hon har börjat kört ultraljud på mitt knä. Som jag förklarade förut så är det elektriska stötar som hon drar runt där jag har ont. Hon ville att vi skulle träffas 2 gånger denna vecka så vi kommer igång med behandlingen så jag kanske blir lite bättre för just nu har det bara blivit värre. Fruktansvärt ont när jag går, går i trappor eller cyklar.

Onsdag
ska jag till arbetsförmedlingen o prata med min handledare.. Kommer nog inte bli så många gånger nu med tanke på att jag fått nytt jobb, tråkigt för gillar henne verkligen. Men finns inte så mycket jag kan göra där längre.

Fredag
ska jag först på informations möte på mitt nya jobb, sen mot kvällen så börjar mitt första pass

Lördag så öppnar vi! :D Så kom gärna dit o ät god asiatisk mat! Ligger bredvid Max i Enköping!

Så ja jag har ju saker att göra denna vecka, hoppas man hinner träffa någon vän i alla fall. Annars kommer de dröja känns de som..

Spännande men nervös för det nya jobbet. Men det blir nog riktigt kul. Ny utmaning i livet! :D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0