Glass och vattenpipa! :)

Hellu :)

Hoppas allt är bra med er idag..

Idag så vaknade jag självklart av min älskade hackspätt men tack o lov höll han bara på i högst 5 minuter kanske. Så kunde somna om i alla fall så sov två timmar till, sköönt!
Låg o drog mig ett tag, tog en dusch och insåg att mitt hår var riktigt orange. Som pippi, inte kul alls. Så ville helst inte gå ut men var fint väder o kan inte sitta inne för de. Så GE MIG PENGAR! 
Sen blev det att fixa lunch istället för frukost sen kom Sara hit.
Hann dock inte vara här så länge för drog ner på stan för att möta Viktoria. Hon skulle lämna in sin klänning och efter det blev de glass på torget i de fina vädret eller inte. Solen sken hela dagen sen när vi skulle köpa glass o sätta oss i solen så försvann den o så blev de mörkt på himlen, jippi..

Efter det så drog Vickan hem för hon skulle jobba och vi drog hem till mig och så kom Elin hit.
Kollade lite resor och kollade priser om man ska hyra en bil i sommar när vi ska till Peace and love. För vägrar ta bussen i år för de var ganska sämst. Men ingen av oss har ju körtkort så förhoppningsvis så vill nån av killarna köra oss oxå ^^

Sen drog dem hem till Coffe och jag kom lite senare där de blev massa prat och vattenpipa på balkongen. Kallt men hade filt som tur var! :)

Sen när jag kom hem så har jag inte hunnit gjort så mycket, pratat med J i telefonen och suttit vid datorn och lyssnat på musik bara! Nu blir de nog att varma oboy för fryser sen kolla på film.

Så säger nog God natt på en gång :) <3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0