Hårfärgning !

Som jag skrev tidigare så var jag till min sjukgymnast igår och det har inte blivit något bättre alls i knät tyckte hon. Så känner att jag måste bli bättre med träningen men hon tyckte att jag borde träffa min läkare o prata om varför jag har mina skakningar fast proverna visade bra. Känns skönt att hon bryr sig så mycket om mig..

Sen gjorde hon ultraljud och de är inte det som man tror det är. Trodde dem skulle göra ultraljud som dem gör när man är gravid typ fast på knät haha. Men det var en pinne eller hur man ska förklara som man tog på dem punkterna som gjorde ont som skickade ut stötar och de var ont-skönt men vissa ställen gjorde så sjukt ont så ja trodde jag skulle gråta.

Sa att när jag går, sitter på knät eller cyklar så får jag fruktansvärt ont, hon sa att jag skulle försöka undvika de så mycket som möjligt fast de är svårt med tanke på gå o cykla måste jag ju göra så får försöka ta de i min egna takt ibland :)

Efter det blev de en fika på stan med Viktoria, efter de så solade vi på de nya stället i stan. Var otroligt skönt o riktigt bra rör, blev brun direkt så dit ska jag lätt gå igen :)
Efter det gick vi o handlade hårfärg o sen blev de hemåt och färga o testa sig fram..

Blev inte riktigt som jag ville ha det tyvärr. Men blev perfekt hårfärg till påsken i alla fall haha ;)

Såhär blev det efter blonderingen



Och såhär ser de ut nu


Fortfarande inte helt nöjd med tanke på att de är orange vissa ställen o speciellt där bak men kanske blir bättre då jag ska klippa mig ikväll :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0