Hittade en gammal blogg!

Jag skrev ju för länge sen att jag letade efter en blogg som jag hade för några år sen. Ikväll så hittade jag den efter jag sökte på olika namn. Kul o kolla igenom vad man skrev. Men de mesta var tyvärr bara negativa saker men det var en svår tid i mitt liv då jag hade denna blogg. Mycket saker hände...
Hittade en del texter som jag skrev då, dikter o saker som jag menade..

Var små jobbigt att läsa vissa saker, fick mig att tänka tillbaka på den tiden. Speciellt ena texten som fick mig att tänka att jag var påväg att göra vissa saker.

Som tur är så mår jag mycket bättre nu och har verkligen gått vidare med mitt liv och lyckats med en hel del. Vist så tänker jag på de som hände ibland, men det har jag försökt lagt bakom mig för kan inte tänka på de som hände hela tiden för då kommer jag aldrig kunna gå vidare och just nu så mår jag bra, lever mitt liv och är lycklig! :)


Hittade även en dikt jag skrev 2006 då min farfar dog. Jag klarade aldrig av att läsa dikten på begravningen men prästen gjorde det men tänkte att jag skulle dela med mig av den nu..Inte den bästa men den betyder!

"Jag kan inte förstå vad som har hänt. Det gick så snabbt, så var du bara borta..
Du fick sluta lida men istället fick vi lida och ha en saknad som inte går att ta över..
Jag kan inte tänka framåt att du ALDRIG, ALDRIG mer kommer tillbaks igen.
Att jag aldrig kommer få Känna din trygghet eller din kärlek igen..
Eller dina underbara historier som du gav mig, eller allt du gav mig .
Kommer jag aldrig att få känna igen..
Kommer ihåg när vi brukar laga mat tillsammans, eller sova tillsammans under bordet, hehe.
Det var dem underbarste tiderna med dig.
Minnerna med dig går verkligen inte att gömma..
 Dem kommer aldrig,aldrig! att försvinna,
Inte du heller. Aldrig!! Jag Älskar dig ! "



Även ganska kul o sorligt att man förlorar vissa människor under åren men har ändå mött väldigt underbara människor under åren oxå. som gjort mitt liv underbart! Och idag har jag fantastiska vänner runt om mig som jag älskar!!


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0