Mycket bra dag/kväll!

Hej hopp :)

Bajs väder idag igen, börjar tröttna på det här vädret. Solen får gärna komma snart, komsi komsi!

På dagen så åkte jag till banken o fixade lite med papper o så. Menningen var att jag skulle till sjukan sen o fixa med papper oxå men jag orkade inte och sen behövde jag inte åka just dit så de var skönt!


Körde mamma till sjukgymnasten så medans vi satt i bilen o väntade så hittade jag några blommor utanför. Tror de var blåklockor men inte säkert, sämst på blommor. haha. Så var självklart tvungen att gå ut o fota lite. Fick nån bra bild.. Blev även sjukt sugen att gå ut o fota med min systemkamera just då, vill ha tillbaka min inspration som jag hade för några år sen. Tycker personligen att jag var rätt duktig o fick till bra bilder så tråkigt att jag inte har inspration till de längre:/


Efter det så gick vi till HM. Kom på att jag var tvungen att fixa byxor till nya jobbet. Dem skulle va svarta och inte tighta. Det var ju svårt att försöka hitta i denna stad o något som var billigt. Men hittade ett par svarta chinos på HM som inte satt tight och var riktigt sköna faktiskt. Kostade runt 199kr så var rätt billigt för ett par byxor. Hade egentligen inte råd men var ju tvungen att ha några så när jag får råd så tänkte jag köpa ett par till. Bra att ha flera än ett par :)

Efter stan så åkte vi hem och jag fick för mig att jag skulle baka. Skulle bli chokladmuffins men ville testa på något nytt. Så blev krämiga chokladbakelser. Tog ungefär 2 timmar innan dem blev klara så inget man bara gör. Blev inte som på bilden men får skylla att de var första gången men dem blev goda men för söta för min del.

Sara kom även en stund så blev en del snack och planerade fredagen då vi ska gå på bio. Försökte hitta en film som alla gillade, lite svårt då vi gillar olika filmer. Men vi hittade en tillslut som passade alla, "This means war". Var lite mycket action men även lite kärlek i de hela så den gillade jag. Hehe..

Senare på kvällen så drog jag till André ett tag. Blev te, tv kollade och massa prat. Behövde verkligen det här. Han är den näramste killkompisen jag har, som jag kan berätta allt för och kan verkligen lita på. Var länge sen vi träffades så fanns ju en hel del att prata om för bådas del. Mycket trevligt.. Saknat det, så måste ses mer. Skärpning!
Tråkigt att Sandra inte var hemma bara men fick träffa henne en stund när vi åkte förbi ÖB..

Mycket bra dag/kväll! Nu blir det mest musik, facebook och kanske någon film :)



"Mycket gammal bild på André och mig"


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0