Nu jävlar !

Idag fick vi hem vår nya träningsmaskin. Nu jävlar ska vi träna och förhoppningsvis få en plattare mage till sommaren :D

Såhär ser den ut. Plus att vi fick med en skiva och lite saker som man kan träna armarna med, perfekt :D

Klumpig som jag är så råkade jag göra illa mig på denna så är helt blå och små uppsvullen på lilla fingret så känns som jag råkade stuka den haha. Den saken ja gjorde illa mig på syns inte så kan tänka mig vad ni tänker nu.. 
Ja vad säger man, ERIKSSON!

Anledningen till att jag fick sätta över en svart prick där var för att jag var så osmart o råkade ta kort på Novas present och vare sig hon har facebook eller inte så äre inge kul om brorsan o marielle får se vad de är i :) haha så fick bli sådär istället!


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0