Påskafton, bingolottokväll och myskväll!

Hej hopp :)

Har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit skrivit något i bloggen eller orkar satt på datorn. Och gillar inte riktigt att skriva ifrån mobilen för kan ännu inte få in några bilder genom den men nu är jag tillbaka! :D

I fredags så var jag ledig, ganska skönt med tanke på att jag var ute o festade i torsdags..

I lördags var det såkallade påskafton. Jobbade några timmar på dagen. Efter jobbet blev det att dra hemmåt och börja fixa med maten. Sen vid 4 så kom brorsan med familjen och lilla busan var utklädd till en liten påskkärring, så sööt! :)


Vi skippade traditionerna helt, jag ogillar verkligen påskmat/julmat och resten av familjen störde sig inte på att det blev annan mat heller. Så alla tog med sin egna mat, våran del blev det rotfrukter&potatis i ugnen och lite kött till. Mums mums!

Blev en del mys med Meja oxå, glass och pippi film :)

Tack för en mysig påskafton! :)



Gick o la mig ganska tidigt för att orka jobba söndags morgon sen. Skulle slutat 15:15 egentligen men stannade kvar till 16:30 istället, mer pengar oxå!
Efter jobbet blev det hem o fixa tacos och sedan blev det bingolotto på kvällen. Vann självklart ingenting men hade vunnit 60kr på lotto innan som jag fick av pappa o farmor så man kan väl inte vinna flera gånger på en dag. hehe


Igår så jobbade jag mitt näst sista pass på donken.. Om de inte blir några extra pass i veckan men inget som är inplanerat i alla fall.. Senare igår kväll så drog jag hem till Christoffer där Sara var. Blev en hel del tjejsnack, popcorn och någon Vit chokladmousse någonting. Riktigt gott vare i alla fall men livsfarligt för magen. Bara laktos, men kan vara värt ibland fast jag fick väldigt ont och så..

Mysdag! :)<3


"Snodde bilden ifrån Sara´s album ifrån deras 2årsdag"


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0