Rensat sista garderoben nu!

Idag har jag rensat min sista garderob som fanns typ bara jeans o tjocka tröjor till vintern.
Fanns väldigt många jeans, förstår inte att jag har kunnat sparat på jeans som jag köpte när jag var 15 år som jag har trott att jag ska kunna växa i, haha.
Har insett nu att det är dags att ta bort dem nu, kroppen förändras med åren o jag kommer aldrig se ut som jag gjorde då. Så bye bye till mina älskade jeans :(

Men vissa kunde jag inte slänga bort. För vissa kan jag nog komma i om jag bara försöker gå ner lite mer i vikt. Alla jeansen är korta i mindjan, förstår inte hur jag kunde tycka de var skönt förut. Nu kan jag typ bara ha jeans som sitter högt upp!

Ikväll ska jag träffa Sara en stund sen ska jag iväg o klippa mig vid 7. Kan behövas nu efter jag experimenterade med mitt hår..


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0