Säljer kläder - Någon som är intresserad?!

Rensade mina garderober här om dagen och nu tänkte jag att jag skulle sälja lite som jag inte använder längre.. Så är ni intresserade så kommentera detta eller skriv till mig på facebook!


Första bilden är ett antal jeans som knappt är använda. Storlek mellan 27-29. Pris 200kr/st
Vid intresse kan jag skicka flera bilder!



Andra bilden är på 3 Långarmadetröjor för 50kr/st. Storlek från xs-m.
Vid intresse kan jag skicka flera bilder!


Tredje bilden är det 3 sommartröjor och en långarmad. Första som ni ser säljer jag för 25kr och dem andra för 40kr/st!


Fjärde bilden är Två t-shirt för 40kr/st, en skjorta som kommer ifrån kreta, oxå 40kr sen ett gult sommar linne för 10kr! Finns i Enköping.


Femte bilden är en kjol eller klänningen du kan använda de som båda, tar 30kr/st. Den långarmade tar jag 20kr. Storlek xs-s.


Sjätte bilden är ett par röda trekvarts byxor för 70kr/st, knappt använda. Storlek 36. Kjolen knappt använt heller, säljer för 50kr. Storlek 160!


Sjunde bilden har vi några tröjor i storlek S-M. Pris står på bilden!



Alla kläder finns i Enköping, bara skriva en kommentar på vilken ni är intresserade av eller skriv ett pm till mig på facebook.


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0