Sista dagen på Donken !

Igår jobbade jag mitt sista pass på donken. Dagen gick väldigt sakta och var inte så mycket folk heller. Tänkte inte så mycket under tiden jag jobbade det kom sen när jag skulle sluta.
Mattan gav mig en avskedspresent, han kom fram o frågade hur det kändes för mig sen när ja vände ansiktet så körde han upp en glass i ansiktet på mig, haha.. Lite kul måste man ha på jobbet speciellt sista dagen sådär. När han gjorde det så kom känslorna lite att det faktiskt var min sista dag att jag kommer sakna alla. Har ändå jobbat där i 4år så var blandade känslor. Men jag känner att det var dags att gå vidare med annat!

Igår så blev det middag hos mormor, sen bjöd hon på cheescake till efterätt. Var riktigt mumsigt. Sen blev det lite fia med knuff. Tog sin lilla tid innan vi avslutade, alla knuffade in alla hela tiden..
Efter det gick vi hem men kände oss alla uppsvälda efter alla mat så tog en 30/40min promenad. Var riktigt skönt att komma ut lite, fast knät värkte när jag kom hem..



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0