små nyfiken blir man !

Man blir lite nyfiken på vilka som läser ens blogg egentligen, idag har jag haft 14st som har kollat men jag har haft 30 sidovisningar, så man blir ju lite nyfiken på vilka som har läst den flera gånger på en dag. Heheh. Märks att man har har/haft en tråkig söndag om jag sitter o tänker på det dära.

Idag har jag absolut inte gjort någonting alls, legat i sängen hela dagen faktiskt. Gått på toa o käkat bara så jävla skönt. Kollat film, lyssnat på musik och bara legat o tänkt massor.

Imorgon ska jag till min sjukgymnast igen, får vi se vad hon säger denna gång då. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer.
 Någon som vill ta en fika vid 3 kanske?! :)

Tänt upp lite mysigt ljus i rummet o lyssnar på skön musik.



Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0