This means war!

Hej hopp :)

Idag så skulle Jocke komma över på en fika och när jag öppnade dörren så stod Caroline utanför. Blev sjukt förvånad och sjukt glad! Inte vad jag har förväntat mig :D

6 månader sen vi träffades så var jätte skönt att äntligen få krama o träffa dig igen :)
Så blev massa snack i nån timme sådär!


Sen skulle jag dra till Uppsala på bio med Rebecca, Elin, Sara och Angelica. Såg This means war, riktigt bra film! :) Både action och lite kärlek i, så de gillade jag, haha..

Efter bion så var jag sugen på att dricka lite men ingen annan verkade så pepp än Elin men hon skulle ut på krogen o hade inte riktigt råd. Drog hem till Enköping, ingen var sugen. Kom hem med förjävlig huvuvärk, tända ljus i hela rummet och satt på en film. Då självklart så börja folk höra av sig och ville festa. Hade riktigt beslutångest, var sugen o tänka jag lever bara en gång. Gå och festa natten lång, men kände ändå att börja dricka när klockan är mellan halv 12-12 kändes lite sent när alla andra redan var onyktra + att min huvudvärk stoppade mig.

Så blev en hemma kväll och får hoppas på en festlig kväll imorgon istället! Om jag nu får med mig någon :)


Mysa sugen just nu, fattas bara en!


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0