Poems I found! :)

Hittade pärm här om dagen med lite dikter och texter som jag skrev för länge sen.. 
Vissa av dem ändrade jag ikväll för det lät bättre o så!

Tänkte dela med mig av några som jag gillar!


"One day, you and me.
 Are we going to see tomorrow's light together and find a new way out
out of this prison. "


"I read a letter the tears fell.
 I read two letters tears fell.
I read the third letter, the tears fell.
 I tried to resist but could not.
Everything disappeared, nothing stopped.
 I wish I never read the first letter"



"You went your way. What could I say?
Would it make any difference? Would it change how you feel?"



"I leave loneliness behind me. As if it didn´t exist
I just closed my eyes and wish That happiness was there behind my eyes"



"Jag försöker vara stark
Jag försöker kämpa fast det är svårt
Jag försöker göra mitt bästa för att inte ge upp, men det är inte alltid lätt
Jag försöker stänga in mina tårar
Men när det blir för mycket, så kan jag inte hålla inom mig alla tårar så dem faller ner,
Just då när de händer så vill jag bara försvinna ett tag."

"


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0