Jävla hackspätt - Fått mitt schema!

Hej hopp! :)

Blir galen på den dära jävla hackspätten som väcker mig varje morgon mellan 7-8. Sätter sig på min balkong o hackar i räcket. Samma sak förra året men då satt han på andra balkongen men de var verkligen hela våren så ska han väcka mig varje morgon hela våren så kommer jag bli tokig :O

Snart går jag ut o hackar i trädet så kanske han tror att en hackspätt hona gör det så kanske han försvinner någon gång!

Somnade med blött hår igår kväll och hade världens snyggaste frilla i morse ;)
Eller?!
Kände att håret verkligen stod åt alla håll o kanter.
Färgen ser förjävligt ut just nu oxå. Så en anledning till att jag vill ha lön, så jag kan snygga till det.
Börjar tröttna på att den röda färgen försvinner ganska fort. Så har haft lust att bara färga det till brunt. Men vet att jag kommer ångra mig direkt. För jag vill inte ha någon annan färg än rött. Jag älskar rött..

Har precis kommit hem ifrån min sjukgymnast. Där det gick ganska bra, men nu har jag väldigt ont efter hon har hållt på o tryck, klämt o kört elektriska signaler i knät. Så nu blir det att ligga o vila lite, lyssna på lite musik.. Senare ska jag iväg och hjälpa mormor o handla. Hon känner sig mycket tryggare i fall någon följer med henne..


Efter det blir det nog bara att ta det lungt hemma. Skulle egentligen till arbetsförmedlingen imorgon men hennes son var sjuk så det blev framflyttat. Så nu är frågan vad som händer imorgon.. Kan inte åka till Uppsala eller göra något speciellt för är verkligen fattig just nu.. Borring!

Juste idag fick jag mitt schema från mitt nya jobb, ska jobba 9 dagar i sträck. Kul men blir nog jobbigt. Är uppe i många timmar nu. Det gillas! :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0