Ny kategori - Min Sjukdom ♥

Hej Hej!
 
Som ni ser så har jag fixat en ny kategori som heter "min sjukdom". Där kommer jag lägga inlägg där jag skriver om hur jag mår, känner och hur min sjukdom påverkar mig. 

Har läst om hur andra känner sig ang denna sjukdom, hur dem blir och mår.. 

Vissa har haft denna sjukdom i år men har fortfarande extrema smärtor, ingen medecin verkar hjälpa och vissa får tillbaka endometriosis fast dem äter medecin för det. 
Jag har gått i snart 4 månader med denna smärta och när jag hör andra som kan gå med dem i år så känns det inte så hoppfullt för mig. Vet att jag ska försöka tänka posetivt men med tanke på att jag åkte in akut i fredags pågrund av mina magsmärtor så kan man inte känna sig så posetiv med detta. 

Skriver mer imorgon om detta.. 






Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0