5 DAGAR KVAR!:D

Lollo skickade efter en klänning här om dagen och hon var så smart så hon skickade efter två st. En smal och en medium. Smart brud ;D
Såg denna klänning på internet och ville lätt ha denna men självklart var den slut.
Så Lollo erbjöd sig att jag kunde prova den andra klänningen som hon inte kunde ha, så kunde ja ha den så kunde jag köpa den av henne. Underbart och den passade och satt skit snyggt. Tack min underbara:D<3

Så den ska jag ha på lördag då familj/vänner kommer hit o firar min 20årsdag med mig. "Fyller inte fören på måndag men ville ha kalaset på lördag istället".
Så först kommer de lite folk hit, blir smördgårdstårta och så. Trevligt :)
Sen på kvällen blir det utgång och så får jag träffa Simon som kommer o hälsar på :D


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3
Postat av: Lollo

Förstod att den skulle ta slut på en gång och var osäker på storleken så tyckte det var smidigast att beställa båda :) klockrent att du kunde ha den andra :D <3

2012-02-03 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0