Alla hjärtans dag!

Kom på att det är alla hjärtans dag nästa vecka.

Har ni några planer inför den dagen?

Själv så hatar jag alla hjärtans dag. Har haft otur med den dagen eller dagen innan. Ett år så bråkade jag stort med mitt ex och två år sen så blev jag dumpad dagen innan så jag gillar inte riktigt den dagen. Sen så har det blivit så överdrivet oxå, varför ska man just då visa sin kärlek extra mycket för någon? Vist jag kanske hade sätt annorlunda på det om jag hade pojkvän men tycker fortfarande inte att man behöver överdriva det med massa saker. Vist en ros hade man ju självklart blivit glad för. Men tycker det kan vara som vilket dag som helst, vist kanske gå på bio o bara vara ihop.

Men ja jag vet inte, gillar helt enkelt inte den dagen med tanke på hur dem andra åren varit. Så detta år hade jag tänkt att gå på bio med mina vänner men jag dansar den dagen så det räcker för mig.

Förra året var dock bra då var vi några tjejer som gick på bio o det är perfekt för mig :)


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0