Depressed days/week

Vissa dagar är det svårt att få ur det man känner. Man har så mycket inom sig men man får inte ur sig hälften av det man tänker. Man försöker vara glad men hjärnan tar liksom över..

Just denna dag, denna vecka som precis börjat. Känns som det inte kommer bli bättre.. Jag försöker men just nu går det inte. Inget har hänt men ibland behöver ingenting hända, det finns såna här dagar/veckor. Och det är just nu för mig!

Jag har förjävligt ont, jag träffar knappt mina vänner. Med tanke på att alla bor långt borta, mitt nätverk är inte äns i närheten av mig, det kostar att åka träffa dem som står närmast än, jag gör inget om dagarna för jag jobbar oftas bara helger. Försöker komma på något att göra men vad finns det att göra. Jag brukar träna annars, men svårt just nu.

Mina bästa vänner bor i Uppsala, vist inte så långt bort men den andra som står mig närmast bor i Örebro. Ännu längre bort..

Alla dagar men just extra mycket idag så tänker jag på mitt liv. Att jag inte vill att mitt liv ska vara såhär, Jag vill leva mitt dröm liv. Vill leva det så som jag vill. Inte leva ett vanligt svenssonliv.

Vill ut o resa, jobba utomlands, börja plugga i Jönköping, efter det börja jobba med det jag vill och älskar och sedan flytta härifrån.. Vill leva, leva mina drömmar. Vill inte bo i Enköping eller jobba på mc donalds och leva ett tråkigt liv. Vill ut , ut och träffa nytt folk. Lära mig nya saker, se nya saker och bara leva. Leva ett liv som jag alltid velat haft.

Just nu är det mest räddsla som hindrar mig. Måste våga lita på min magkänsla och inte tänka utan bara GÖRA!

Jag vill inte fortsätta drömma om det livet jag vill ha, utan jag vill leva det!


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0