En fartfylld helg - En toppen helg. Jag älskar er<3

Denna helg har bestått av massa roligheter. En helg fylld med skratt,dricka,tårta,musik,dans,presenter allt man kan tänka sig.

I fredags så fixade vi smörgårdstårtan o så träffade jag Stefan. Blev massa prat o skratt!

I lördags så skulle vi ha kalas här hemma för mig. Vid 5 kom allt folk. Vi var en hel del. Jag fick pengar, Presentkort på make up store och en sminkkurs på 50min, kaffe/te muggar och en del av min man.
Måste ju förklara vad jag menar en del av min man.

Såhär är det: Mamma tycker att jag är så kräsen när de gäller killar o de kan jag ju hålla med om så jag blir typ aldrig kär o när jag oftas blir de så blir jag sårad. Så vi satt en dag o tog en banan o två mandariner ja så det blev en snopp"sjuk humor, I know" Så då sa mamma o nasr att den här kan göra allt jag vill, han bråkar aldrig, han sårar mig aldrig utan gör det jag vill. Tröttnar jag på han så kan jag äta upp honom. Och för att det ska bli en hel man så har min kära familj klurat o tänkt så fick en hundleksak en sån där kyckling som låter så sa min bror att du har nu underdelen o rösten så nu fattas bara en liten del. Hahahah. Så ja det fick jag.

Blev jätte nöjd med allt, så taack så mycket alla :D <3

3 av mina bästa vänner kom självklart o firarde mig oxå. När allt folk hade gått blev det musik, spel o dricka. Hade skit kul. Menningen var att jag skulle träffa min saknade vän Simon men jag fick inte planera min kväll. Var någon överraskning som skulle hända.
Och när jag satt där och skrattade, helt omedvetet så kommer min bror in o skrämmer mig. Blev så otroligt chockad men så glad. Så överrakningen var att min älskade bror o Charlie skulle komma o festa med mig. Dem ville inte missa min 20års dag. Så gulliga, jag älskar er. Ni är bäst <3

Vid 11 tog vi taxi ner på stan där det blev pulse. Var inte så mycket folk i början men sen började det komma massa folk. Träffade även två uppsala vänner där som hade kommit till enköping för att festa med oss. Jag var lagom full när jag kom dit, dansade o hade skit kul. Sen blev det en 6a tequlia shoot sen två 6or lakrisshoot o sen en champange. Ja allt det här sa min bror o mina två kära vänner att de var en födelsedagspresent så ville inte säga nej sen ja efter dem minns jag inte så mycket mer. Tog taxi hem sen blev allt svart. haha ..

Så ja min bror fick äntligen supa mig under bordet och han lyckades. Men tror att jag hade klarat dem dära lakris shootarna men den dära tequlian satt fart så tänker aldrig mer dricka det. Inte bra. Men fast det blev som det blev så hade jag en toppen kväll. Att få fira en sån här dag med mina bästa vänner, min bror och Charlie. Det kunde inte bli bättre. :D<3













Sådär blev en hel del bilder dem här dagarna, så vill ni se mer så finns de på min facebook ^^ Men bilderna säger sitt att jag hade en jävligt bra helg o måndag :)<3


Se till att skriva något innan ni lämnar min blogg :) <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0